Thursday, December 17, 2015

Homestay Ayer Keroh : Homestay Saadiah FULLY AIRCOND

Homestay Ayer Keroh : Homestay Saadiah

Kami menawarkan homestay ayer keroh yang bersih dan selesa untuk anda sekeluarga di Ayer Keroh Melaka. Pilihan terbaik untuk anda yang berkunjung ke Melaka. Percutian anda pasti lebih bermakna dan selesa.

3 bilik tidur yang selesa dan berhawa dingin sepenuhnya untuk keselesaan anda dan keluarga. Setiap bilik lengkap dengan cermin dan bantal. bantal extra turut disediakan. Jangan tunggu lagi. Homestay Saadiah adalah pilihan tepat untuk anda semasa berkunjung ke Melaka. 


Bilik 1 - Katil King

Bilik 2 - Katil Queen

Bilik 3 : 2 Katil Single


Ruang Dapur yang selesa dan bersih

Meja makan

Ruang Tamu #1 : Fully Aircond

Ruang Tamu #2 : Fully Aircond lengkap dengan TV LED

Homestay Saadiah adalah Homestay ayer keroh yang sangat strategik. Berdekatan dengan tarikan utama dan pusat perlancongan di Ayer Keroh, Melaka. Hanya 7 min dari Tol Ayer Keroh, Melaka dan sangat dekat dengan Mydin Melaka. Tempat makan yang sedap juga ada disekitar, Boleh berjalan kaki

Harga: RM210/malam (Isnin-Jumaat) dan RM230 (Sabtu, Ahad dan Public Holiday). Untuk penginapan lebih daripada 1 malam, boleh runding untuk mendapatkan diskaun. InsyaAllah

Hubungi kami segera untuk membuat tempahan awal untuk mengelakkan tiada kekosongan di saat akhir. Whatsapp atau call Puan Saadiah di 0123548491 atau Puan Saleha di 0123548491. Kami menjanjikan homestay ayer keroh yang bersih dan selesa. InsyaAllah.

2 comments:

  1. nice place to stay.... insyaallah next trip to Melaka......

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah. TQ Miera.
    Boleh call/whatsapp 0126798202 atau 0123548491 untuk tempahan k.

    ReplyDelete